Koillisnet on aloittanut yhteistyön Ropo Capitalin kanssa, joka vastaa jatkossa laskujemme lähetyksestä, saapuvien maksujen käsittelystä ja maksamiseen liittyvästä asiakaspalvelusta.
Miten muutos näkyy asiakkaillemme?
Laskujen lähettäjänä on jatkossakin Koillisnet Oy, mutta kumppanuuden myötä laskulla näkyvä tilinumeromme on muuttunut. Jos käytössäsi on paperilasku huomioi tilinumeromuutos ja muista päivittää myös verkkopankkisi maksupohja. E-laskuihin uusi tilinumero päivittyy automaattisesti.
Muutoksia valokuidun asiakaspalvelun yhteystietoihin
Laskun maksamista tai maksuaikaa koskevissa asioissa sinua palvelee Ropo Capitalin asiakaspalvelu:
- Henkilökohtaista neuvontaa saat ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–15: puh. +358 17 3667000, asiakaspalvelu@ropocapital.fi, chat: ropo-online.fi
- Ropo Online -verkkopalvelu palvelee 24/7: ropo-online.fi
Laskun sisältöä ja asiakastietojen päivittämistä koskevissa asioissa sinua palvelee Koillisnetin asiakaspalvelu:
- Henkilökohtaista neuvontaa saat ma-pe klo 8–19: puh. 044 734 4388 tai asiakaspalvelu@koillisnet.fi